21 September 2011

:: AKU DIRISIK 1+1 BERTUNANG ::

Cerite ni boleh kategori dah basi la jugak..
Hukhukhuk....T___T
Sebab dah 3 minggu berlalu baru nak hapdet...

Ni citer tanggal 31 Ogos baru-baru ni..
Bersamaan 2 syawal..
Aku ada bagitau kat entry sebelum ni..rumah aku ade buat kenduri sikit..
Kenduri merisik ++ bertunang...

Majlis buat simple je..tak ada pelamin bagai..
Ikut kan aku ni,nak sarung cincin je..tak payah kenduri-kenduri pun..hihihi..
Sebab masa tu rumah aku baru siap sehari sebelum raye..jadi agak kelam kabut di situ..

Make up : aku sendiri - memang tak cari mak andam pun
Baju : sendiri
Hantaran : sendiri - last minit punye kerje!!!
OP : tak booking mane-mane OP pun.sebab bakal abg ipar aku memang OP..boleh tengok kat sini dan sini..tapi, ramai pulak kameremen hari tu...

Ekcelli....sebelum balik raya, tunang aku kate tak payah bertunang la..
sebab takut rumah aku tak siap lagi..aku pun risau nanti orang tak selese..
Plannye buat majlis merisik aje...
Aku pun tinggal la bakul-bakul hantaran yang aku dah beli untuk bertunang hari tu kat umah sewe..pandai tak???
Baju je yang aku bawak...dah tak jadi bertunang, pakai raye la kan..pe susah..hehehee

Tibe-tibe pas hantar aku kat kampung incek tunang kate bertunang la pulak..
sebab tengok rumah dah siap..
Haiyaaa...

Kelam kabut aku cari bekas hantaran..
Sape kate duduk kampung kos hidup lagi murah?
Mase aku kelam kabut cari barang untuk hantaran, harga kat sane 2x ganda lagi mahal dari KL tau..pfftt...

Mekap pulak, memang dah plan tak nak amik mak andam..
Sebab aku pun dah 2x pegi kursus mekap..tapi hasilnye, takde la secantik mak andam yang berbayar kan..


muke cuak!!!

Bakal mak mertua aku

Nak hantar rombongan lelaki balik.
Alhamdulillah..
semuanye berjalan dengan lancar...
walaupun aku dah macam baru lepas lumbe lari 100 meter hari tu..heheheheee..
thanx to all my family..and my niece yang comel-comel...tolong petik daun sireh...tolong angkat dulang pahar makcik ye...

Sori kat kawan-kawan aku yang aku jemput last minit ye...hehehe...yang lain-lain tu, bukan tak nak jemput ye..tapi buat majlis kecik je + yang wajib je...lagipun ramai yang balik kampung raye kedua tu..

p/s : takde gambar dengan tunangan aku pun..sebab die dah bagitau awal-awal tak datang masa kenduri..gambar dengan kawan-kawan yang datang pulak kat kamere lain..aku pun tak tengok semua gambar lagi..

D a h  b a c a  e n t r y  n i ? ? S i l e  L I K E  . t i m e  k a s i h  s u d i  b a c e  d a n  L I K E . .

17 jejak di sini:

ctie anis said...

cantik..bestnye..hee~

Cik Ceria said...

cantik dan tahniah ye ^_^

siezuka... said...

tahniah!!, tapi benci dekat wan.. malu2 konon.. dia siap pesan kat kita, jgn korek rahsia dia ngan cik may.. hehehe

zareliqa afiqa said...

wah! tahniah..mesti nervous gler kan.eheee :D

izyansyazwani said...

ko memang saja xnk jemput aku kan kan..klu x, leh aku mekap ko..bekas hantaran masa aku bertunang n kawin pun ada kat umah..klu x, leh la bg ko sewa..haha..tp disebabkan ko lupa aku, aku taknak kawan ko!!haha :p

Ummi_R❀salici❀us said...

wah! kira kejutan la kan... best2!
congrats ya... :)
bila majlis ? hehe

Munna said...

ha tu la..blur dah ari tu...rasanya masa kite jmp hari tu xtng lg kan? tup2 tgk gmbr btunang plak...rupa2nya plan last mnt eh..hehe

wc to the club dear!

petuapakar said...

Tahniah yer. Meriah betul.

siti kektus said...

so, bila majlis kawen nya ni? hehehehe ;p

Hanis MY said...

cantiknyaa persalinan serba biru i likeeee

CIK MAY said...

cik ceria : tq..hugss.. =)

ct anis : tq .. hugs.. =)

sizuka : hehehe....rahsia pe nak dikorek..=)

zareliqa : tq..hugs...=) neves tau..laju je jantung ni..

izyan : mmg la ko nak manje2 dgn aku gtu sekali kan...hahaha...ko tunang tak jemput aku pun...ngeheheee..

ummi : tq....i/A tahun depan..

munna : tau da..mesti blurr kan..hahaha.....tibe2 je kan tukar gbr plak..

petua pakar : tq..meriah?takdela..simple je..last minit event..

siti kektus: tny2 tu bile jemput nnt mesti dtg tau..

hanis : like blue?hehehe..

nick dot anis said...

tahniah dear:-)

Khairull-Dean said...

Tahniah my priends....

hira said...

congrates akak. hehe. dah lepas baru nak baca ni. huuuu.. busy sikit

Averroes Sid. (Bukhari) said...

Mne gmbaq tunang hang?

newey..kongratz diatas asas masjid yg telah dibina..bangunannya bila nk naik?

CIK MAY said...

tq dean n hira.. ^_^

bukori : gbr die takde la wey...tak dtg pun time tu...konon2 nak buat ala-ala orang zmn dulu la katenye...

zera eira said...

sekarang da tgl tgu baby je kan? how sweet. :)

get this widget here
 

Copyright © 2013 Reserved to cik may
Design by kinaf