26 March 2012

:: YONG TAU FOO NI SEDAP ::


Balik kerja selalu lapar..untuk elakkan aku jadi dinosour kelaparan, aku mesti ajak incek tunang makan kat Pulau depan opis aku..erk..pulau kah?budak opis aku menggelar tempat tu pulau...sebab sekeliling kedai tu adalah jalan utama nak ke Bulatan Pahang, ke Ampang, Padang Tembak...secara senangnye nak cakap, depan Wisma Perkeso dan Menara Celcom kat Jalan Tun Razak..
 Banyak tak?banyak tak?hehe..untuk 2 orang makan yang tengah kelaparan..em..harga banyak ni tak sampai RM7 pun..yong tau foo kat sini boleh tahan sedap la..
Cicah pulak dengan kuah sos tuh..layan...korang?try lah!!

7 jejak di sini:

Citra NaniZam said...

waa.. sedapnya lama dah kak citra tak makan yong taufu ni.. masa sekolah dulu rajin beli.. tp bila dah kawen en hubby x suka tu yg x pernah beli lagi.. rindulah nk makan yong taufu :)

Style Me Up said...

ohhhh..kedai ni ke. pernah beli sekali yong tau fu die time petang lepas balik kelas. tak ingat sedap ke tak. sebab dah lame giler masa beli tu. tetibe tringin pulak ni.

fieda said...

feveret ni...sodap..

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

alaaa..sdapnye...huhu

nur anis said...

alamak..nampak sedap je..dah la tengah lapar ni..huhu

fiza said...

Dah lama tak mkn yong tau fu...sedapnya.

Nurul Akmal said...

Uiiihh sedapnyer... murah kot cik may..;)

get this widget here
 

Copyright © 2013 Reserved to cik may
Design by kinaf