14 January 2013

Mari mencuci stok botol susu

Assalamualaikum...

Now dah 34w rasanye..wah..takut rasa..lagi 2 minggu cukup 9 bulan aku mengandungkan anak ini...


Semalam,air dah ada kat kawasan umah aku.so,dengan pantas mengeluarkan stok botol untuk dibasuh..

Basuh pun bukan pakai air biasa.pakai air panas ye..lepas tu bilas dengan air suam..

Masa pegi Sogo baru ni ada beli sponge untuk cuci botol susu bb ni..hehe..terus guna tu..barang baru.hihi..

Bile dah siap basuh botol,mule pening..mana letak botol ni sume.hadoii.nampaknye kene carik rak botol yang selalu aku tengok dalam majalah Pa&Ma ni..huhu...

posted from Bloggeroid

9 jejak di sini:

Rapunzeel Cikilolo said...

wah. sangat bersedia.

doa banyak-banyak biar baby ngan Kak May selamat :)

Rai Ourkizuna said...

ni botol utk storage ke may? botol susu anak pun akak tak beli lagi.. kehkehkeh..barang2 utk breastfeed termasuk botol bagai tu akak beli lepas habis pantang je..

semoga dipermudahkan nanti.. akak pun da debar je skang ni.. ngeri2 sikit..hahaha..

Munnafendy said...

slmat mensteril ye...hehe

babYpose said...

salam, wah dh bersedia tu, teringat akak bersalin tahun lepas jan 12, botol susu beli satu sbb nak cuba menyusu, Alhamdulillah bby pun baru menyambut hari jadi sabtu lepas :))

Ibu Lala said...

Wah bestnye? Teringat pulak zaman zaman nak sambut bb dulu.

boni kacak said...

botol tu pakai buang ke? kenapa banyak sangat?

kinara kinatara said...

wah kak dah x sabar menanti nie..:)

huhu

diana said...

suami akak bila dia basuh botol susu siap steril semua dia akan masuk kan dalam bekas tertutup lepas tu masuk kan dalam peti sejuk.kalau akak nak guna ambik dalam tu je..tak payah rak2 bagai..hehe

adza irdawati said...

wahhhh dah dekat dah tarikh utk melahirkan ye .. seronok tgk org nak dapat baby baruuu ;)

get this widget here
 

Copyright © 2013 Reserved to cik may
Design by kinaf